30 januari 2013

Tungt

Tung kropp...Tung Mage..
*
Det börjar ju onekligen bli tungt med lilla bulan i magen :)
Är bara jobbigt att släpa min tunga kropp runt här hemma i huset...Men har man ingen ro i kroppen så vill man ju göra en massa...men snart får jag bara helt enkelt inse att jag inte kan göra allt jag vill just nu...
*
Jag blir avundsjuk på folk som jag ser är ute och springer..
Det är liksom tvärtom som det var förut, hade med stor glädje bytt ut min "vältränade" kropp mot en stoooor gravidmage, men är det inte så...
Det man inte har vill man ha ;)
*
Idag ska jag hålla lilla mamma sällskap till falun
(det där falun som man ska åka till om 8 veckor, det ironiska med det här är att jag i v 18 sa till Jonas -Nu kommer vi inte åka till Falun förens det är dags. Jo tjena, redan varit där 3-4ggr)
Tänk att det är jobbigt bara att sitta i en bil...helt sjukt egentligen...
Men,men allt det här kommer var vara värt allt ont och allt jobbigt när jag får upp våran bebis på bröstet! :)
*
Bjuder på en bild från när jag var i v. 29, kanske ni kan förstå min oro? Får se hur stor jag är på slutet...:P



Inga kommentarer: