11 februari 2013

Mycké att göra!

Optimist? Javisst! ;)
*
Jaha, denna vecka kommer det hända en hel del med vårat kök.
Helt plötsligt fick gubben energi (vart vet jag inte ifrån)
men nu ska det fixas och donas!
*
Fönster till köket blev beställt förra veckan och i helgen så var vi och beställde kök på ikea (som kommer runt den 22 feb)...
6 dagar innan vi ska fira gubben´s 30årsdag och ca 1 månad innan bebisen är beräknad att komma...
Ja, hur ska "vi" hinna det??
*
Nu denna vecka så ska det sättas i nytt fönster och sen ska vi börja riva ut det som inte ska vara kvar...(och det är ju en hel del)
*
Och mitt i allt det här så ska jag gå här och vara gravid och trött och försöka göra så mycket jag kan/orkar...
För viljan finns! Oja!
Ska bli sååå underbart med ett nytt och fräscht kök!
Och ljust blir det!
Härligt!
*
Tur att resten av huset ser helt ok ut när det gäller röra...
Så förhoppningsvis så kan vi ta en paus med innerenovering under vår och sommar och bara njuta av det lilla livet som komma skall...
*
Så idag ska jag försöka rensa den väggen som ska rivas ner först
Packas och slängas...
*
Underbart!
****
Och så leta efter en rörmockare...för montera ner ett element det tror jag inte att man får göra själv...
***
Nehe, måste väl sätta igång om jag ska få något gjort idag :)
**


Inga kommentarer: